INSPIRED BY WOMEN

ЧОМУ ВАЖЛИВЕ НАТХНЕННЯ?

Bryce Dallas Howard

Брайс Даллас Ховард. Режисер серії фільмів Moroccanoil – INSPIRED

На розкішну, ефективну і просту в застосуванні косметичну продукцію нас завжди надихали жінки. Ми добре розуміємо, що потрібна лише мить натхнення, аби запалилися позитивні зміни. Історія Moroccanoil розпочалася з основоположної миті натхнення, що кардинально змінила косметичну галузь, створивши цілком нову категорію засобів догляду за волоссям з екстрактом олії. Наступним етапом розвитку нашої торгової марки є всесвітня платформа INSPIRED BY WOMEN™ для пристрасних, відважних жінок, на якій вони можуть ділитися власним пройденим шляхом від відчуття єдиної миті натхнення до моменту, коли вони зробили значний вплив на світ.
INSPIRED BY WOMEN™ – це перша в історії засобів масової інформації ініціатива, створена для того, щоб прославляти та підтримувати жінок у всьому світі через натхнення. В її центрі лежить серія коротких фільмів INSPIRED, в яких йдеться про історії п’яти палких жінок. Розповіді у фільмах були професійно зняті кінорежисером і актрисою Брайс Даллас Ховард та продюсерами RadicalMedia, удостоєними нагороди Американської академії кіномистецтва та премії Еммі. Музику до них написав композитор Лорн Белф, володар премії Ґреммі.

ШКОЛА КРАСИ. МРІЇ ЗБУВАЮТЬСЯ

Місія Moroccanoil – пробуджувати натхнення і підтримувати жінок. Слідуючи цій меті, компанія Moroccanoil надала дівчині на ім’я Джасмін грант на навчання у школі косметології. Вона колись була бездомним підлітком, а тепер є членом організації HALO, заснованої Ребекою Уельш, однією з жінок із серії фільмів INSPIRED. “Важко навіть перелічити усі позитивні сторони, в які змінилося моє майбутнє завдяки гранту на навчання від Moroccanoil, – ділиться Джасмін. – Організація HALO та компанія Moroccanoil відповідають за реалізацію моєї найзаповітнішої мрії, ну і звичайно за зміну течії мого життя.” Вітаємо тебе, Джазмін, і хай щастить!

СПЕЦІАЛЬНА СЕРІЯ ПРОДУКЦІЇ
ВІДНОВЛЮВАЛЬНИЙ ЗАСІБ MOROCCANOIL

Йдучи далі у нашій місії підтримувати жінок через натхнення, компанія Moroccanoil випустила відновлювальний засіб Moroccanoil спеціально для ініціативи INSPIRED BY WOMEN™. За сприянням наших партнерів зі збуту прибуток від цієї серії продукції використовується, щоб допомогти усім п’ятьом організаціям жінок з фільмів INSPIRED.

Прибуток від продажу спеціальної серії відновлювального засобу Moroccanoil був переданий Джесіці О. Метьюс – особі, яка заслужила авторитет, співзасновниці організації Uncharted Play та винахідниці м’яча SOCCKET (футбольного м’яча, який виробляє відновлювальну енергію, використовуючи кінетичну енергію гри).
Це забезпечить більш ніж 2 000 дітей у місцевостях навколо світу, яким не вистачає ресурсів, можливістю скористатися м’ячами SOCCKET та нашою програмою підтримки винаходів “Think Out of Bounds” (Думай по-іншому).

MOROCCANOIL И РОЗИ ХАНТИНГТОН-УИТЛИ

Rosie
Рози Хантингтон-Уитли вдохновляют многие женщины: нигерийская писательница и певица Чимаманга Нгози Адичи, писательница Ив Энцлер, певица Рианна и Стиви Никс, родная сестра Рози, ее мама, учитель по йоге и многие другие.
К счастью Рози, основная идея нового проекта, в котором она участвует, будучи лицом бренда Moroccanoil, в прославлении силы и способности женщин. 17 сентября бренд Moroccanoil, выпускающий косметику для волос и тела, насыщенную аргановым маслом, запускает свою новую мультимедийную рекламную кампанию с участием Рози Ханингтон-Уитли.
«Многие женщины, с которыми я постоянно общаюсь, в основном старше меня», говорит Рози. «Мне всегда нравилось окружать себя такими женщинами, у которых есть чему поучиться».

В видео контенте этого неординарного проекта, состоящего из нескольких серий, режиссером которого стал Брюс Даллас Ховард — Рози Ханингтон-Уитли и еще пять других влиятельных женщин рассказывают о том, как они прокладывали путь к своим достижениям. Шесть коротких видео- историй можно будет посмотреть он-лайн на специальном мини-сайте, а также на других он-лайн ресурсах, таких как Refinery 29 или New York Magazine/The Cut.
InspiredByWomen-Rosie-Engl
Все фото и интервью с Рози в рамках этого рекламного проекта появятся на социальных медиа платформах Moroccanoil с хэштегом Inspiredbywomen.
Кампания выражает три основные идеи: наше видение женщин, наше видение красоты и наше видение цели женщины в жизни», говорит Дэвид Кржипов, вице-президент Moroccanoil по маркетингу. В печатных медиа кампания получит освещение в октябрьских выпусках журналов мод таких как Elle, InStyle, Harper’s Bazaar. «Вдохновение – это бесценная вещь», — говорит Даллас Ховард. «Я надеюсь, что наши истории о выдающихся женщинах, вдохновят женщин всего мира на большие достижения и успехи».
И это еще не все новости о Moroccanoil. Бренд запускает новую серию продуктов – коллекцию Разглаживания. Новая серия призвана облегчить укладку, сделать волосы послушными и обеспечить им гладкость на долгое время. «Эта коллекция была вдохновлена необычными женщинами, как и все наши продукты», рассказывает Кармен Тааль, соучредитель Moroccanoil. «Основная наша цель прежняя – это создавать продукты, которые дают видимые результаты и просты в применении».

Компания планирует расширить свои продажи через традиционную сеть розничных продаж. В магазинах дьюти-фри и круизных лайнерах будут представлены продукты в формате travel size продукты для тела. Основная идея заключается в том, чтобы покупатель попробовал продукт в небольшом размере и приехал домой с целью найти салон, где продается весь полноразмерный спектр продукции. «Речь идет об адаптации к новым ожиданиям рынка, ведь бизнес салона ограничен лишь своими постоянными клиентами. Но ведь есть масса людей, которые практически не ходят в салоны, и продавая в рознице travel size мы хотим, тем не менее, привлечь этих людей именно в салоны», говорит Кармен.
С августа этого года восемь продуктов для волос в формате travel size и 14 полноразмерных продуктов для тела будут продаваться в 117-ти магазинах сети Нордстром.
По некоторым источникам за первый год продажи только в Нордстром могут составить от 2 до 3-х млн.долл.
inspired